OTVARANJE ČASA KUNDALINI JOGE


Svaki čas Kundalini joge započinjemo pevanjem uvodnih mantri. 

Prva je Adi mantra kojom se povezujemo sa svojim unutrašnjim učiteljem i svim učiteljima pre nas. Otvaramo se i podešavamo na vibraciju kojom bismo na najbolji način pristupili razumevanju Kundalini joge i njenim efektima. Peva se tri puta, sa rukama u molitvenom položaju (Anjali mudra).

ONG NAMO GURU DEV NAMO

Ong - primarna vibracija svega što postoji
Namo - klanjati se
Guru - Gu tama Ru svetlost
Dev - slobodno od svake forme
Namo - klanjati se

Značenje ove mantre bi bilo:
Klanjam se Božanskoj mudrosti koja se nalazi unutar mene, Klanjam se Primarnoj vibraciji svega što postoji, Klanjam se učitelju koji me vodi iz tame u svetlo.


Druga je Mangala Charan mantra, zaštitna mantra kojom se otvaramo za energiju zaštite Univerzuma. Peva se tri puta.

MANGALA CHARAN MANTRA

Ad Gureh Nameh (Ad Gurej Name)
Jugad Gureh Nameh (Džugad Gurej Name)
Sat Gureh Nameh (Sat Gurej Name)
Siri Guru Deveh Nameh (Siri Guru Devej Name)

Značenje ove mantre bi bilo: 
Ja se klanjam prvobitnoj mudrosti
Ja se klanjam mudrosti koja živi vekovima
Ja se klanjam istinskoj mudrosti
Ja se klanjam velikoj večnoj mudrosti

Satnam

No comments:

Post a Comment